لیونل مسی و بارسا

لیونل مسی و بارسا

فقط لئو مسی و بارسلونا

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 2012
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




مارادونا: مسی فروفسور جدید فوتبال است

 به گزارش یوفا در یاداشتی که در روزنامه لارازون آرژانتین منتشر شد ، مارادونا اظهار داشت مسی با بازی مقابلمنچستر یونایتد نشان داد پروفسور جدید فوتبال است که آنقدر کلاس بازی اش فراتر از دیگران بوده گوی از سیاره ای دیگر آمده است، بارسلونا با بهره گیری از از او و دیگران ستارگانش به آنچه لیاقتش را داشت رسیده.

مارادونا که ماه گذشته با تیم الوصل امارات قرارداد مربیگری امضا کرد افزود: جای تعجب ندارد اگر کسی بگوید مسی بازیکن خارق العاده است من که به وجودش افتخار میکنم او بازیکنی است که حتی شخصیت بالایی دارد، یادم هست که در جام جهانی 2010 مقابل آلمان با نتیجه 4بر0 مغلوب شدیم و از گردونه ی مسابقات حذف شدیم، اولین کسی بود که به اتاقم آمد و به من دلداری داد، وی ادامه میدهدبرای من مایه افتخار است که موفقیتش را می بینم،از صمیم قلب آرزوی کسب موفقیت های بعدی را برایش دارم ، او واقعا جوان خوب و سالم و محبوب است ، در زمانی که مربی اش بودم واقعا از وجود چنین  شاگردی لذت می بردم، او یک استعداد ناب فوتبال است.

نظر یادتون نره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ABDULSATTAR‏ ‏SHEIKHI تاريخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:اظهار نظر مارادونا در مورد لیونل مسی,فروفسور مسی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید‎ ‎‏ امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to outcross.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com